Jóga a fitness

Nabízím Vám skupinové a individuální lekce jógy a funkčního tréninku.
Ve všech lekcích kladu důraz na zdravé a vědomé provedení pohybu.

Powerjóga

Powerjóga je dynamický styl jógy, který je mezi klienty velmi oblíbený. V lekcích powerjógy je rozvíjen pozdrav slunci do sekvence bojovníků a pak v pozicích na zemi. V powerjóze je propojován dech s pohybem, celé tělo je protaženo a posíleno a nakonec uvolněno v závěrečné relaxaci.


Hathajóga

Hathajóga je klidná lekce, které začíná relaxací, přes průpravné cviky se dojde k ásanám a končí zase relaxací. Mezi ásanami jsou krátké mezirelaxace pro zklidnění a zavnímání těla, kdy ásana doznívá a zvyšují se její účinky. V lekci je kladen důraz na dech. 


Jóga pro seniory

Jóga pro seniory je velmi jemná a klidná lekce jógy, která respektuje zdravotní stav klienta a je šetrná k pohybovému aparátu. V lekcích jógy pro seniory jemně uvolníme klouby, protáhneme celé tělo, budeme pracovat s dechem a relaxovat.

V lekci jsou využívány pomůcky - míčky, deky, bločky, bolstery, židle, ...

Funkční trénink

Název funkční trénink v podstatě sám popisuje to, čím je. Jde o zapojování více svalových skupin naráz v pohybu, který je člověku blízký a který běžně využívá. Při funkčním tréninku je kladen důraz na budování svalů schopných provádět přirozené aktivity v přirozeném prostředí. Jde o budování svalů, které nejsou jen "pro efekt", ale které fungují.

Ve funkčním tréninku kombinujeme aerobní a anaerobní aktivitu, takže dochází ke spalování tuků i k budování svaloviny. Funkční trénink zlepšuje výdrž, sílu, pohyblivost, flexibilitu i stabilitu.

Ve funčním tréninku můžeme najít široké spektrum nejrůznějších cvičení se cvičebními pomůckami nebo naopak cvičení pouze s vlastní vahou. Ve funkčním tréninku jsou využívány různé druhy cvičení jako je např. tabata, kruhový trénink, HIIT, crossfit, ...


Jóga pro těhotné

Jóga pro těhotné je velmi klidná lekce upravená tak, aby byla prospěšná a bezpečná pro těhotné ženy. V této lekci je kladen důraz na dech, uvolňování svalů, relaxaci, vnímání a respektování vlastního těla. Pro pohodlí klientek jsou v lekci využívány pomůcky.

S jógou pro těhotné je vhodné začít po dokončení 1. trimestru.