Jóga a fitness

Nabízím Vám skupinové a individuální lekce jógy a funkčního tréninku.
Ve všech lekcích kladu důraz na zdravé a vědomé provedení pohybu.

Lekce nejsou vhodné pro děti do 15-ti let.

Powerjóga

Powerjóga je dynamický styl jógy, který je mezi klienty velmi oblíbený. V lekcích powerjógy je rozvíjen pozdrav slunci do sekvence bojovníků a pak v pozicích na zemi. V powerjóze je propojován dech s pohybem, celé tělo je protaženo a posíleno a nakonec uvolněno v závěrečné relaxaci.


Fasciální jóga

Na tomto textu se pracuje...


Hathajóga

Hathajóga je klidná lekce, které začíná relaxací, přes průpravné cviky se dojde k ásanám a končí zase relaxací. Mezi ásanami jsou krátké mezirelaxace pro zklidnění a zavnímání těla, kdy ásana doznívá a zvyšují se její účinky. V lekci je kladen důraz na dech. 


Jóga pro seniory

Jóga pro seniory je velmi jemná a klidná lekce jógy, která respektuje zdravotní stav klienta a je šetrná k pohybovému aparátu. V lekcích jógy pro seniory jemně uvolníme klouby, protáhneme celé tělo, budeme pracovat s dechem a relaxovat.

V lekci jsou využívány pomůcky - míčky, deky, bločky, bolstery, židle, ...

Funkční trénink

Název funkční trénink v podstatě sám popisuje to, čím je. Jde o zapojování více svalových skupin naráz v pohybu, který je člověku blízký a který běžně využívá. Při funkčním tréninku je kladen důraz na budování svalů schopných provádět přirozené aktivity v přirozeném prostředí. Jde o budování svalů, které nejsou jen "pro efekt", ale které fungují.

Ve funkčním tréninku kombinujeme aerobní a anaerobní aktivitu, takže dochází ke spalování tuků i k budování svaloviny. Funkční trénink zlepšuje výdrž, sílu, pohyblivost, flexibilitu i stabilitu.

Ve funčním tréninku můžeme najít široké spektrum nejrůznějších cvičení se cvičebními pomůckami nebo naopak cvičení pouze s vlastní vahou. Ve funkčním tréninku jsou využívány různé druhy cvičení jako je např. tabata, kruhový trénink, HIIT, crossfit, ...


Ranní jóga

Jemná lekce jógy, která probudí vaše tělo i dech a rozproudí energii pro celý den. Rozhýbeme, protáhneme a uvolníme celé tělo, připravíme ho na nový den.


Jóga pro těhotné

Jóga pro těhotné je velmi klidná lekce upravená tak, aby byla prospěšná a bezpečná pro těhotné ženy. V této lekci je kladen důraz na dech, uvolňování svalů, relaxaci, vnímání a respektování vlastního těla. Pro pohodlí klientek jsou v lekci využívány pomůcky.

S jógou pro těhotné je vhodné začít po dokončení 1. trimestru.